کولر گازی ال جی بانه

بررسی اجمالی کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی بانه

بررسی اجمالی کولر گازی ال جی

بانه انتخاب مرکز خرید کولر گازی از بانه

رحمان محمدی | چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

راهنمای خرید کولر گازی

 کولر گازی ال جی 24000 اینورتر و کم مصرف A+++ بیگ اینورتر

کولر گازی در اکثر خانه ها یک عنصر حیاتی است. با فرا رسیدن گرمای تابستان، خانه به یک نسیم خنک نیاز دارد. کولر گازی بهتر از هر چیزی این کار را انجام می دهد. این سیستم، دمای خانه را به اندازه ی مناسبی خنک می کند. انواع مختلفی کولر گازی وجود دارد. هر کدام دارای ویژگی های مختلفی بر اساس سرعت کاهش دما، عملکرد و دوام سخت افزاری هستند.
چند سوال مهم وجود دارد که اکثر مردم قبل از خرید یک کولر گازی می پرسند. سوال هایی مانند: کدام یک از واحدهای تهویه هوا برای خانه من مناسب است؟ آیا واقعا به یک دستگاه تهویه احتیاج دارم یا بدون آن هم می توانم زندگی کنم؟ هزینه ی کولر گازی چقدر خواهد بود؟ یک کولر گازی قابل حمل چقدر وزن دارد؟ و ...
تمام این سوالات در این راهنما پاسخ داده خواهند شد تا شما بهترین انتخاب خود را در خرید کولر گازی ازبانه انجام دهید.

 

اطلاعات پایه در مورد کولر گازی

خرید کولرگازی از بانه
واحدهای تهویه هوا در اشکال و اندازه های متفاوتی هستند. برای انتخاب یک کولر گازی خوب ابتدا باید محل نصب آن را مشخص کنید. این که شما این دستگاه را برای اتاق کوچک یا خانه ی بزرگ با چند اتاق خواب می خواهید، در انتخاب شما بسیار تاثیر دارد.

 

چیزهایی که باید هنگام خرید کولر گازی به آن توجه نمایید


چیزهای زیادی وجود دارد که شما هنگام خرید کولر گازی، باید به آن ها توجه کنید، مواردی نظیر: تعداد اتاق ها در خانه، اندازه اتاق ها، اینکه سیستم تهویه در آن مکان وجود دارد یا نه و اگر کولر گازی خریداری گردد باید داخل ساختمان یا خارج از آن نصب گردد؟ برای خانه های بزرگتر، سیستم تهویه پیچیده تری نیازی است تا هوای خنک در همه جای خانه در دسترس باشد و به علت مصرف برق زیاد، هزینه ی بیشتری مصرف خواهد شد. برای فضاهای کوچکتر که یک یا دو اتاق دارند این موضوع ساده تر است. در کل، باید به مکان، فصل و درجه حرارت توجه نمود.


چه اندازه فضا را می خواهید خنک کنید؟


برخی از مردم فقط می خواهند اتاق کارشان خنک شود. بعضی ها گاراژها و کارگاه های خود را هم خنک می کنند.  


ساختار و مواد استفاده شده در ساختمان و دیوارها


یکی از موارد دیگر، توجه به ساختار کلی خانه است. برای مثال، خانه های آجری قدیمی گرما را بیشتر جذب کرده و به داخل خانه انتقال می دهند، در صورتی که خانه های ساخته شده با مواد شیمیایی جدید گرما را از دیوارهای ساختمان منعکس می کنند و به داخل خانه انتقال نمی دهند. باید قبل از خرید کولر گازی به خوبی به این مسئله توجه کنید. بیشتر شرکت های نصب کولر گازی قبل از انجام نصب، تمام جنبه ها را در این مورد کنترل و بازرسی می کنند تا به شما بگویند چه نوع کولر گازی برای خانه شما مناسب است.


محل زندگی شما و محیط اطرافش


موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید، محل زندگی و محیط خانه شما است. آیا خانه شما همیشه در معرض تابش خورشید است یا درختانی از تابش مستقیم آفتاب بر آن جلوگیری می کنند؟ آیا در نزدیکی تپه ها یا کوه ها زندگی می کنید؟ آیا در محلی زندگی می کنید که زیاد گرم نیست ولی رطوبت فراوانی در آن موجود است؟ برای خرید کولر گازی تمام این موارد را باید در نظر بگیرید تا متناسب با تمام عوامل خارجی بهترین انتخاب را داشته باشید.


کولر گازی را در کجا نصب کنید؟


انواع مختلف دستگاه های تهویه وجود دارند. برخی بر روی دیوار خانه نصب می شوند. بعضی خارج از ساختمان یا داخل آن قرار می گیرند. انواع دستگاه های قابل حمل نیز وجود دارد که می توانید در هر جای خانه آن ها را قرار دهید.


به نویز کولر گازی توجه داشته باشید


دستگاه هایی که سر و صدا و نویز آنها بسیار کم است، دستگاه هایی هستند که تنها صدای فن آنها به گوش می رسد. اگر صدای نویز کولر گازی زیاد باشد کسانی را که خواب سبکی دارند دچار مشکل می کند.


به دنبال دستگاه هایی باشید که انرژی کمتری مصرف می کنند


دستگاه هایی با بازده بیشتر به شما کمک می کنند تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و در بودجه مالی خود دچار مشکل نشوید.


کولر گازی را به درستی نصب کنید


بعضی از دستگاه ها بر روی پنجره های دو جداره نصب می شوند. اگر پنجره های مناسبی ندارید می توانید کولر گازی را بر روی دیوار نیز نصب کنید. اطمینان پیدا کنید که گرما به خوبی انتقال می یابد و دستگاه هایی مثل تلویزیون یا لامپ را که گرما تولید می کنند از کولر گازی خود دور کنید.


بررسی محل فیلتر


دستگاه را در جایی نصب کنید که به راحتی به فیلتر آن دسترسی داشته باشید و آن را تمیز کنید.


به تنظیمات هوشمند آن توجه کنید


برخی از دستگاه های تهویه، به صورت هوشمند ساخته شده اند و شما می توانید از طریق گوشی همراه خود آن را تنظیم کنید. شما حتی می توانید کولر گازی را به سایر خنک کنندگان داخل خانه نیز وصل کنید.


مراقب گارانتی باشید


برخی از دستگاه های تهویه دارای گارانتی طولانی تری هستند. حتما در موقع خرید از فروشنده ضمانت نامه را درخواست کنید و از نحوه ی خدمات پس از فروش اطلاع پیدا کنید.


هزینه های مالی


حتما به قیمت و هزینه های یک کولر گازی توجه کرده و چندین مورد را با هم مقایسه می کنید. دستگاه های خنک کننده بزرگ به برق مصرفی بیشتری احتیاج دارند. یک کولر گازی می تواند هر ماه هزینه های سرسام آوری را به همراه داشته باشد، پس قبل از خرید هر نوع کولر گازی، این موارد را به خوبی بررسی کنید.


فضا را به دقت اندازه گیری کنید


قبل از خرید هر نوع دستگاه تهویه کننده ای، فضای مورد نظر خود را به دقت اندازه بگیرید. کولر گازی مطبوع ظرفیت خنک کننده ای به اندازه ی 5000 تا 12500 واحد btu دارد. با اندازه ی دقیق طول، عرض و ارتفاع و اندازه ی درها و پنجره ها، ظرفیت خنک کنندگی دستگاه را می توان تخمین زد.
اگر اتاق سایه گیر باشد، ظرفیت 10 درصد کاهش می یابد.
اگر اتاق آفتاب گیر باشد، ظرفیت 10 درصد افزایش می یابد.
اگر بیش از دو نفر اتاق در اتاق ساکن باشند، باید برای هر نفر 600btu ظرفیت افزایش یابد.
اگر کولر گازی در آشپزخانه استفاده شود باید ظرفیت را تا 400btu افزایش دهید.


انواع واحدهای تهویه هوای مطبوع


انواع مختلفی از واحد های تهویه هوا در بازار موجود است که شما باید بر اساس نیاز خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید. این که شما به یک دستگاه خنک کننده با کیفیت نیاز دارید یا یک دستگاه موقتی برای استفاده چند هفته ای، در انتخاب شما تاثیر خواهد داشت، در این راهنما می توانید مناسب ترین کولر گازی را برای نیاز خود بشناسید.

 

راهنمای خرید کولر گازی قابل حمل


همانطور که از نامش مشخص است، این کولر گازی قابل حمل است. این دستگاه ها دارای سیستم طبقه ای هستند که چرخ هایی دارند و گرمای محیط را گرفته و هوای خنک تری را به محیط می دهند. این دستگاه ها دارای یک پورت اگزوز جداگانه هستند که هوا از آن خارج می شود. دستگاه های قابل حمل باید در نزدیکی پنجره و یا فضای نیمه باز قرار بگیرند تا هوای گرم خارج شده از آن عبور کند.

در اینجا به مواردی درباره ی کولر گازی قابل حمل اشاره می شود.
دستگاه های قابل حمل در مقایسه با سایر دستگاه ها ارزان تر هستند. با این حال بعضی از موارد می توانند گران باشند.
ویژگی ها
پورت اگزوز دوگانه، یکی برای هوای گرم و یکی برای هوای خنک
می توان سایز آن را متناسب با اندازه اتاق یا خانه انتخاب کرد.
با یک کیت مخصوص کار خود را انجام می دهد که به شما این امکان را می دهد تا پورت اگزوز را به دلخواه خود انتخاب نمایید.
مزایا
قابلیت جابه‌جایی خوبی دارد و به راحتی از مکانی به مکان دیگر و یا از اتاقی به اتاق دیگر جا‌به‌جا می شود.
ارزان تر از تمام دستگاه های تهویه می باشد.
معایب
این دستگاه ها وقتی در مجاورت مبلمان و دکور خانه قرار می گیرند شاید از نظر بصری جلوه ی خوبی نداشته باشند.
فقط یک اتاق را خنک می کنند و قابلیت خنک کردن اتاق های دیگر را ندارند.
اگزوز هوای داغ در این دستگاه وجود دارد.


محدوده قیمت از 100 تا 2000 دلار


حدود وزن از 15 تا 25 پوند


راهنمای خرید کولر گازی قابل نصب روی پنجره


این واحدهای تهویه در چارچوب پنجره، به صورتی که نیمی از آن داخل و نیمی دیگر خارج از پنجره قرار می گیرد. این کولر گازی بیشتر در آپارتمان ها استفاده می شود. این دستگاه ها به نوعی طراحی شده اند که در یک فضای مربع قرار بگیرد و هوای گرم از پشت آن خارج شود.

ویژگی ها
قابلیت نصب بر روی پنجره
اندازه های این نوع تهویه از کوچک تا بزرگ متغیر می باشد.
مزایا
این دستگاه ها تقریبا حالت نیمه قابل حمل دارند. می توان آنها را در مکان ها یا پنجره های دیگر نصب کرد.
فضای اتاق را اشغال نمی کند و جای مناسبی را برای مبلمان خود خواهید داشت.
معایب
تقریبا تمام فضای پنجره را اشغال می کند و برای زیبایی منزل خوب نیست.
این دستگاه هم تقریبا یک قسمت از خانه را خنک می کند و نمی تواند تمام اتاق ها را خنک کند.

محدوده قیمت 100 تا 2000 دلار

حدود وزن از 55 تا 100 پوند

 

راهنمای خرید کولر گازی قابل نصب روی دیوار


این گزینه، انتخاب خوبی است زیرا علاوه بر خنک کردن محیط، ظرافت و زیبایی خانه نیز حفظ می شود. این کولر گازی دارای ظاهری بسیار مدرن است که روی دیوار خانه زیبا دیده می شود. در این مدل هیچ اگزوزی برای خروج هوای گرم وجود ندارد.

ویژگی ها
این محصول روی دیوار نصب می گردد و از فن آوری بهتری نسبت به سایر دستگاه ها برخوردار است.
قدرت خنک کنندگی بیشتری نسبت به دو گزینه قبلی دارد.
پورت اگزوز خروج هوای گرم ندارد.
مزایا
هیچ فضای پنجره و یا مبلمانی را اشغال نمی کنند و زیبایی ظاهری مدرنی دارند.
تمام اتاق های خانه را به صورت یکنواخت خنک می کند.
معایب
این کولر گازی وزن سنگینی دارد.


محدوده قیمت 400 تا 5000 دلار


حدود وزن از 85 تا 150 پوند

 

پنج اشتباه که باید در کولر گازی خود از آن دوری‌ کنید

بر اساس مطالعات اداره برق جکسونویل (JEA) .نصف هزینه مصرف برق به خاطر کولر گازی است. با این‌حال، ممکن است که شما در مورد شرایط سیستم تهویه هوای خانه خود نیز دچار اشتباهاتی شده باشید که باعث تأثیرات منفی بر روی مصرف انرژی شما شده است.
متخصصان در این زمینه می‌گویند که تنها مصرف بسیار زیاد انرژی و قبض برق نیست که شما باید نگران آن باشید; شما همچنین باید از میکرو ارگانیسم‌هایی که در هنگام استنشاق به‌مانند سموم عمل می‌کنند بترسید. این آلودگی‌ها می‌توانند باعث سایر بیماری‌های تنفسی مانند آسم و آلرژی نیز بشوند. در زیر پنج اشتباه در واحد کنترل که باید از آن‌ها دوری نمائید بیان‌ شده است.

خنک کردن اتاق خالی.1

به‌طورمعمول از چند اتاق در خانه خود استفاده می‌کنید و چند تا از آن‌ها را خنک نگه می‌دارید؟ آیا شما همه اتاق‌ها و حتی آن‌هایی که استفاده نمی‌کنید را خنک می‌کنید؟ بهتر است که از خنک نمودن اتاق‌هایی مانند اتاق مهمان که به‌صورت مکرر استفاده نمی‌کنید خودداری نمائید. ممکن است با خنک کردن همه اتاق‌های خانه باعث اتلاف انرژی بسیاری شوید. مطمئن شوید که باد کولر گازی به اتاق‌هایی که استفاده نمی‌شوند راه ندارد. همچنین شما بایستی در کمدها را نیز ببندید تا مطمئن شوید که هوای خنک شما توسط این فضاهای خالی اتلاف نمی‌شود

فراموش کردن پرده‌ها .2

دشمن شماره یک سیستم تهویه هوا نفوذ خورشید است. پنجره‌های بزرگ و خصوصاً آن‌هائی که نور آفتاب به‌صورت مستقیم به آن‌ها می‌تابد اگر به‌درستی پرده گذاری نشوند باعث نفوذ گرمای زیادی خواهند شد. با بستن و پرده گذاری پنجره‌ها از ورود تابش آفتاب و انرژی گرمایی حاصل از آن‌ جلوگیری و همچنین از گرم شدن فضای های داخلی ممانعت می‌کنید. همیشه پنجره‌های خانه را بپوشانید تا کولرگازی شما انرژی کمتری مصرف کند.

نداشتن ترموستات کولر گازی قابل‌ برنامه‌ریزی.3

ترموستات‌های قابل‌ برنامه‌ریزی با کم و زیاد کردن دما هنگامی‌که شما خانه نیستید باعث صرفه جویی بسیاری در مصرف برق و انرژی شما خواهد شد. استفاده از ترموستات معمولی به این دلیل که ممکن است شما قبل از خارج شدن از خانه تنظیم دستگاه را فراموش کنید ناکارآمد است. ترموستات‌های قابل‌ کنترل با گوشی‌های هوشمند امروزی برنامه‌ریزی و نظارت بر آن را ساده‌تر نیز می‌کند.

استفاده از فیلتر هوای قدیمی .4

یکی از حساس‌ترین قسمت‌های سیستم تهویه هوای شما فیلتر هوا می‌باشد. فیلتر هوای کثیف باعث جریان هوای بشدت ضعیف خواهد شد. همچنین فیلتر هوای کثیف می‌تواند باعث افزایش قبض برق شما به‌ اندازه ۱۵ درصد و کاهش عمر سیستم شود. در حالت ایده آل شما باید هر سه ماه یک‌بار و یا حتی بسته به اینکه چقدر از کولر گازی خود استفاده می‌کنید هرماه فیلتر هوای دستگاه را تعویض نمائید. با این کار در قبض برق خود صرفه‌جویی کنید. خبر خوب این است که این فیلتر هواها ارزان هستند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. در بعضی از سیستم‌ها شما می‌توانید با یک پارچه تمیز فیلتر هوا را پاک نمایید.

سرویس نکردن سیستم .5

کولرگازی شما حداقل باید سالی یک‌بار سرویس شود. سعی کنید سیستم خود را در بهار و یا درست قبل از شروع فصل گرما سرویس کنید تا بیشترین کارایی را داشته باشد. بازدید سالانه به یافتن مشکلاتی که نیاز به تعمیر دارند کمک می‌کند تا سیستم در زمانی که به آن بیشترین نیاز را دارید از کار نیفتد. اگر کولر گازی خود را سرویس نکرده‌اید با متخصصین دراین زمینه تماس بگیرید

 
منبع :
http://mediajx.com/story6903446/خرید-کولر-گازی-گری-از-بانه
http://bookmark-dofollow.com/story5807277/قیمت-خرید-کولر-گازی-از-بانه
http://bookmark-template.com/story5816819/خرید-کولرگازی-از-بانه-قیمت
http://gorillasocialwork.com/story4686195/سایت-خرید-کولرگازی-از-بانه
http://socialrus.com/story4174564/بانه-کولرگازی-خرید 
http://socialmediastore.net/story4538576/قیمت-خرید-کولر-گازی-از-بانه
http://bookmarkbirth.com/story4346739/خرید-کولر-گازی-از-بانه
http://bookmarkstumble.com/story195732/خرید-کولر-گازی-بوش-از-بانه
http://bookmarkstime.com/story5780757/خرید-کولر-گازی-ایستاده-از-بانه
http://gatherbookmarks.com/story5838680/خرید-اینترنتی-کولرگازی-از-بانه
http://bookmarkrange.com/story6476080/خرید-کولر-گازی-از-بانه-شیپور
http://bookmarkspring.com/story194606/خرید-کولر-گازی-از-بانه 
http://bookmarkextent.com/story6598402/سایت-خرید-کولرگازی-از-بانه
http://bookmarkswing.com/story6590308/خرید-کولر-گازی-پرتابل-از-بانه
http://bookmarksknot.com/story6599216/از-بانه-خرید-کولر-گازی
http://bookmarkja.com/story6596236/بانه-خرید-کولرگازی-قیمت
http://altbookmark.com/story6593470/خرید-کولر-گازی-از-بانه-شیپور
http://letusbookmark.com/story6464203/خرید-کولر-گازی-بوش-از-بانه
http://hindibookmark.com/story6469561/فروش-کولرگازی-از-بانه
http://bookmarkshq.com/story6469610/تجربه-خرید-کولر-گازی-از-بانه
http://nybookmark.com/story5835887/فروش-کولرگازی-از-بانه
http://bookmarketmaven.com/story5835055/سایت-خرید-کولرگازی-از-بانه
http://iowa-bookmarks.com/story5836150/خرید-کولرگازی-بانه

منابع:


https://bit.ly/2Pjbaj0


https://tinyurl.com/qvlv9n9


http://tiny.cc/ie2ahz


https://is.gd/IdKfMY


https://v.ht/QnXr


http://i3t.ir/IbNZ1


http://gg.gg/fyqvz


https://opizo.com/Xke2O9


http://bit.do/fjHBL


https://b2n.ir/512107

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی