کولر گازی ال جی بانه

بررسی اجمالی کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی بانه

بررسی اجمالی کولر گازی ال جی

کولرگازی 18000 ال جی

رحمان محمدی | شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۱۹ ق.ظ | ۰ نظر

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در کولر گازی رخ بدهد، بروز یخ زدگی است. به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله به پاسخ این سوال برسیم که اصولا چرا کولر گازی یخ می زند؟

 

چرا کولر گازی یخ می زند؟  

علت یخ زدگی در کولرگازی 18000 ال جی و رفع آن

شاید یخ زدگی کولرگازی در بعضی از شرایط  به طور ملموس قابل مشاهده نباشد اما میتوان با مواردی خاص فهمید که آیا این اتفاق افتاده است یا خیر. بطور مثال درصورتیکه کولرگازی مثل قبل باد سرد تولید نکند به احتمال زیاد دچار یخ زدگی شده است. برای فهم این حالت اول کولرگازی را خاموش کرده سپس درپوش پنل را باز کرده تا متوجه بشید که کدام قسمت کولرگازی دچار یخ زدگی شده است تا بتوان برای رفع آن و متناسب با آن قطعه یخ زدگی را برطرف نمود.

کدام قسمت های کولر گازی ممکن است دچار یخ زدگی شوند؟

کورگازی شامل دو قسمت اصلی به نامهای پنل داخلی و پنل خارجی می باشد. در پنل داخلی آواپراتور و یا تبخیر کننده و در پنل خارجی کندانسور آن ممکن دچار یخ زدگی شود.

همانطور که میدانید پنل داخلی کولرگازی که باد تولیدی از آن به محیط بیرون داده میشود در داخل ساختمان و روی دیوار و نیز پنل خارجی در خارج از ساختمان معمولا روی پایه ای خاص نصب و راه اندازی میشوند.

بنابراین طبق گفته های بالا یخ زدگی میتواند در هر دو قست کولرگازی ال جی یعنی یونیت داخلی و یونیت خارجی اتفاق بیفتد که در یونیت داخلی برای کندانسور و تبخیر کننده صورت میگیرد.

در صورتیکه یخ زدگی در پنل داخلی صورت بگیرد آثار بوجود آمده از آن براحتی قابل مشاهده می باشد که به محض دیدن این حالت کولرگازی را خاموش نموده و از تعمیرکاران بانه انتخاب برای رفع آن کمک بگیرید. در غیر این صورت و بااستفاده مکرر با وجود مشاهده علایم یخ زدگی که دیگر کولرگازی قادر به تولید هوای سرد نمی باشد و برای این کار به کمپرسور فشار می آورد ممکن است این قطعه اصلی دچار آسیب گشته و هزینه ی زیادی را متحمل بشید. پس در صورت ایجاد همچین حالتی کولرگازی را خاموش کنید و تا برطرف نشدن خرابی به هیچ وجه از آن استفاده نکنید.

منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-lg/کولر-گازی-18000-ال-جی-اینورتر-و-کم-مصرف-a-با-برد-اینورتر-و-گاز-r410a-فروشگاه.html

 

منابع:


shorturl.at/mU457
https://bit.ly/2P2DSWk
https://tinyurl.com/yx2epkf9
https://is.gd/XfLZzu
https://v.ht/lb1Qj
http://i3t.ir/t8COs
http://gg.gg/fzb1e
https://opizo.com/UEhUu2
http://bit.do/fjZ3S
https://b2n.ir/922836

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی