کولر گازی ال جی بانه

بررسی اجمالی کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی بانه

بررسی اجمالی کولر گازی ال جی

راهنمای خرید کولرگازی ال جی

رحمان محمدی | شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۵ ق.ظ | ۰ نظر

کولرگازی ال جی اینورتر یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های تهویه هوا در بازار است که روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. همانطور که می دانید مردم هر ساله با تابستان‌های گرم و فرسوده روبرو می‌شوند و همین امر باعث افزایش نیاز به خنک کننده تجهیزات تهویه مطبوع به ویژه سیستم‌های تهویه مطبوع شده است. به طور کلی تهویه مطبوع مختلفی در بازار وجود دارد که هر یک از آنها برای فضاهای مختلف استفاده می‌شود. تهویه هوا ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست و انواع مختلفی نیز در آن وجود دارد. تنوع محصولات ال جی باعث سردرگمی افراد هنگام خرید دستگاه‌های تهویه مطبوع شده است. در ادامه راه حل‌هایی را ارائه می‌دهیم که از طریق آن‌ها می‌توانید تهویه مطبوع مناسب ال جی را خریداری کنید.

انواع کولرگازی ال جی

کولرگازی ال جی محصول شرکت ال جی می‌باشد. همانطور که گفته شد، ال جی انواع تجهیزات تهویه مطبوع را راه اندازی کرده است. هر نوع تهویه مطبوع تولید شده ویژگی‌های خاص خود را دارد. از جمله سیستم‌های تهویه مطبوع تولید شده توسط ال جی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 •کولر گازی پرتابل

• کولر گازی پنجره‌ای

• کولر گازی ایستاده

• کولر گازی اسپیلت

پس از تعیین نوع تهویه مطبوع، برای خرید و انتخاب کولر گازی LG باید شرایط زیر در نظر گرفته شود.

ظرفیت کولرگازی ال جی

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب مناسب کولر گازی ال جی، ظرفیت تهویه هوا است. به طور کلی، هر نوع کولر گازی تولید شده توسط ال جی ظرفیت‌های مختلفی دارد. آن‌ها به طور عمده ظرفیت تهویه هوا را با واحدی بنام BTU ارزیابی می‌کنند. بطور کلی عوامل مختلفی در تعیین ظرفیت دستگاه‌های تهویه مطبوع مؤثر است از جمله موارد زیر:

• میزان حرکت ساکنان و باز و بسته شدن درب ورودی

• اقلیم و منطقه جغرافیایی

• تعداد افراد حاضر

• تعداد پنجره‌ها و زاویه نور خورشید

• ارتفاع اتاق یا محیط مورد نظر

• وسایلی که دمای محیط را افزایش می‌دهد مانند کتری

تعیین کمپرسور کولرگازی ال جی

یکی دیگر از عواملی که تأثیر زیادی در انتخاب کولر گازی LG دارد، کمپرسور آن است. بطور کلی کمپرسور موجود در سیستم تهویه مطبوع وظیفه فشرده سازی مبرد را در سیستم و ارسال آن به کندانسور دارد. به طور کلی برای تهویه هوا با ظرفیت 16 تا 37 هزار BTU، کمپرسورهای استوانه پیستونی، برای سیستم‌های تهویه مطبوع با ظرفیت 6 تا 35 هزار BTU، از کمپرسورهای دوار استفاده می‌شود. کمپرسورهایی در بازار به نام کمپرسورهای اسکرول وجود دارند که در برخی از سیستم‌های تهویه مطبوع تولید شده توسط ال جی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتخاب کولرهای گازی با تکنولوژی اینورتر

به طور کلی، هنگامی که سیستم تهویه هوا شروع به کار کرد، باید انرژی زیادی را برای غلبه بر نیروی اینرسی در سیستم‌های تهویه مطبوع صرف کند. در چنین مواردی، کمپرسور به کندی حرکت می‌کند اما انرژی زیادی مصرف می‌کند. فناوری اینورتر مورد استفاده در سیستم تهویه مطبوع ال جی به آرامی انرژی را به کمپرسور منتقل می‌کند، به طوری که کمپرسور علاوه بر غلبه بر نیروی اینرسی، انرژی کمتری نیز مصرف می‌کند. از طرف دیگر، از آنجا که تهویه هوا دائماً روشن و خاموش می‌شود، دائماً در چنین شرایطی قرار دارد و به این ترتیب طول عمر آن به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. استفاده از کیت‌های اینورتر الکترونیکی باعث افزایش عمر کولرهای گازی می‌شود.

قدرت پرتاب باد توسط کولرگازی ال جی

یکی دیگر از عواملی که بر کیفیت و در نهایت انتخاب صحیح کولرهای ال جی تأثیر می‌گذارد، امکان دمیدن باد است. این قابلیت کولرهای گازی عمدتاً از نظر کنتور بیان شده است. به طور کلی، کولر گازی مناسب کولر است که می‌تواند حداقل 10 متر هوای خنک تولید شده را پرتاب کند.

سطح صدای تولید شده توسط کولرگازی ال جی

همانطور که می دانید اگر میزان صدای تولید شده توسط کولرهای گازی زیاد باشد، ساکنان با مشکلاتی روبرو خواهند شد. به همین دلیل، میزان صدای تولید شده توسط سیستم تهویه هوا بسیار مهم است. به طور کلی، میزان صدای تولید شده توسط تهویه مطبوع ال جی با واحدی معروف به دسی بل شناخته می‌شود. هرچه تعداد این دستگاه کمتر باشد، صدای خنک کننده کمتر خواهد شد.

 

سایت هدف:

https://fun4all.ir/چرا-کولرگازی-ال-جی-بهترین-انتخاب-است؟/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی