کولر گازی ال جی بانه

بررسی اجمالی کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی بانه

بررسی اجمالی کولر گازی ال جی

نگاهی تحلیلی به قیمت کولر گازی ال جی 30000 اینورتر در بانه

رحمان محمدی | چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

کولر گازی 30000 ال جی یکی از بهترین گزینه‌های شما برای مقابله با هوای گرم در فصل‌های گرم می‌باشد. یکی از اجزای جدا نشدنی از زندگی امروز مخصوصا در فصول گرم سال سیستم های تهویه ای هستند. در این بین کولر گازی ها جزوه پر فروش ترین محصولات تهویه ای محسوب می شوند و یک روز دل پذیر را در خانه و یا در محل کار برای شما و همکارانتان فراهم کند.

در این بخش به مزیت ها و ویژگی های کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی می پردازیم. همان گونه که آشنا هستید برند ال جی یکی از برندهای معتبر و محبوب در جهان بوده است و تا امروز توانسته این محبوبیت را در بین کاربران تاپ فروش در سراسر دنیا افزایش دهد. پس برای آشنایی با یکی از محصولات کم مصرف و با کیفیت این شرکت با ما همراه باشید.

نقش سیستم اینورتر دی سی در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی چیست؟

کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی جزوه کم مصرف ترین کولر گازی ها بوده به گونه ای که توانسته نزدیک به حدود ۷۳ درصد از انرژی برق مصرفی را کاهش می دهد. از این ۷۳ درصد حدود ۶۰ درصد به دلیل وجود سیستم اینورتر بوده و ۱۳ درصد از آن به دلیل سیستم هوشمند اسمارت است. سیستم اینورتر با جلوگیری از روشن شدن و خاموش شدن مکرر سیستم باعث کاهش چشم گیر مصرف انرژی می شود که این توانایی در مدل های قدیمی کولر گازی وجود نداشت و در اثر تغییر دمای محیط دستگاه روشن یا خاموش می شد که این امر باعث افزایش مصرف انرژی و آسیب به موتور سیستم می شده که طول عمر کولر را کاهش می داد اما امروزه این مشکل در کولرهای امروزی وجود ندارد.

سیستم هوشمند اسمارت چه نوع سیستمی است؟

قبلا گفتیم که کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی توانسته تا ۷۳ درصد در مصرف انرژی را کاهش دهد. حدود ۶۰ درصد آن به دلیل اینورتر و بقیه آن به خاطر وجود سیستم هوشمند اسمارت می باشد.

سیستم اسمارت با کمک اشعه ماوراء بنفش تعداد افراد در محیط را بررسی می کند و اگر فردی به محیط اضافه شد دور حرکت موتورا زیاد و اگر فردی در محیط کم شد دور حرکت موتور را کاهش می دهد و با این کار در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آورد.

نوع گاز به کار رفته در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی

کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی به جای استفاده از گاز R22 که بسیار پرکاربرد و البته خطرناک برای محیط زیست است از گاز R410a استفاده می کند که گازی بدون آثار مخرب زیست محیطی و دوستداد محیط زیست است، استفاده می کند تا دغدغه آلودگی برای دوستداران محیط زیست بخاطر استفاده از این کولر وجود نداشته باشد.

فیلتر آیونایزر و مولتی M3

این فیلترها تمام ذرات معلق و آلرژن و میکروارگانیسم های بیماری زا را به بهترین نحو ازبین می برد تا هوا را تصفیه کند و هوایی پاکیزه و سالم را برای کاربران فراهم می آورد.

صدای کم در کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی

موتور کولر گازی 30000 ال جی اگر چه پیشرفته تر و قدرتمند تر از سایر مدل و ظرفیت کولر های ال جی می باشد اما متخصصان حرفه ای شرکت ال جی به گونه این موتور را طراحی و تولید کرده اند که فرکانس و صدای تولیدی آن بسیار ناچیز بوده و هیچ گونه آلودگی صوتی و مزاحمتی ایجاد نمی کند.

قدرت بالای پرتاب باد دستگاه در چهار جهت

هوای خروجی این دستگاه به گونه ای است که به طور همزمان و یکنواخت در چهار جهت و تا حدود ۲۰ متر پخش می شود و باعث می شود تا همه افراد به طور یکنواخت از هوایی مطبوع و پاک بهر ببرند. لازم به ذکر است که این توانایی بدون صرف انرژی اضافه تر و کار بیش تر موتور است.

تکونولوژی فست کول در این سیستم چه نوع تکنولوژی است؟

این تکنولوژی، جزو ویژگی های فنی منحصر به فرد این سیستم می باشد. این فناوری باعث می شود ظرف مدت سه دقیقه هوای گرم محیط با هوایی خنک و دل چسب عوض شودکه این کار را با پرتاب بیشار و سریع تر باد انجام می دهد.

یک کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی می تواند تا مساحت ۱۱۰ متری را پوشش می دهد. کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی در انواع و اقسام گوناگون با طول عمر بالا و مصرف کم انرژی تولید شده اند که با قیمت های مناسب آماده ارائه خدمت به کاربران می باشد.

 

مشخصات تماس تاپ فروش

آدرس فروشگاه : ایران ، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت : 09170840644

سایت هدف:

https://www.climario.com.br/ar-condicionado-multi-split-inverter-lg-30000-btus-4x-evap-12000-quente-e-frio-220v/p

https://www.centralar.com.br/produto/ar-condicionado-split-teto-inverter-lg-30000-btus-quentefrio-220v-monofasico-avnw36gm1p0anwzbrz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی